Články umiestnené v kategórii
Erotické poviedky

Bez práce

Bol štvrtok popoludní, sedel som doma a nadával ako škorec. Bol som tou dobou bez práce. Snažil som sa uvažovať, ako sa čo najrýchlejšie dostať z tej... celý článok

Ja, monča a Radek

Na moje 15. narodeniny ma rodičia prvýkrát pustili s kamarátkami do klubu. Počula som o tom veľa, ale bol to pre mňa úplne iný svet. S mojou najlepšou... celý článok

Služobná cesta do Japonska

Vstúpil som do toho nočného podniku v Jokohame sa značne zmiešanými pocitmi. Ale hovoril som si, že ako zástupca svojej firmy budem v Japonsku už iba tri... celý článok

Orgie v saune

Nikdy som sa za svý telo nehanbila a podľa chlapov, kterejch som mala dosť (u stodvacátýho som ich prestala počítať), som prej mala bejt na svý telo hrdá ...... celý článok

Rozlúčkový žúr

Jedného letného popoludnia som sa prechádzala po meste a stretla bývalého spolužiaka zo základnej školy. Jmenoval sa Standa, bol sympatický, ani nie moc... celý článok

Čo spôsobila víchrica

Nevnímal som telefón, ktorý už zvonil peknú dobu. Je sobota a chcem sa vyspať, ktorý blbec volá v tak skorú rannú hodinu? Telefón neprestával a tak som sa... celý článok

V troch na chate

Včera večer mi volala Květa, či mám nejaké plány na víkend? Na jej otázky by nebolo nič zvláštne, keby nebola polnoc a jej hlas neznel tak bojazlivo, akoby... celý článok

Tímová práca

Emancipácia dnes presakuje aj do tak výsostných chlapských vôd, ako je potrebné futbal. Kopu divíziu za Hornej Dolnej a vlani sa medzi rozhodcami začala... celý článok

Ráno s Kájom

Po krásnej prebdenej noci, plné sexu, si tak hovím v posteli a zrazu sa zvonček môže rozzkočit. Pozriem sa na hodinky a spomenula som si, že som bola na... celý článok

Prehliadka na letisku

Často musím cestovať lietadlom. Bohužiaľ pre mňa, odjakživa som sa bál vejšek a jediná výnimka bola vejška ekonomická, ktorá ma fakt výnimočne vzrušovali.... celý článok

Otrok Štěpán

Štěpán kľačal na všetkých štyroch a tuhý kožený obojok ho trochu tlačil do priedušnice. Pokorne pozeral do zeme, ale jeho pani zrazu vydala ostrý povel, a... celý článok

Ranná autobus ....

Zase jedno nudné pochmúrne ráno, a cesta autobusom linky 390 do práce. Každý pracovný deň, rovnaké ráno, rovnakí ľudia v autobuse mestskej dopravy. Ako každé... celý článok

Veľká prirodzenie

Barbara milovala veľká prirodzení, a to nielen tá pánska. Netušila, kde sa táto podivná úchylka zrodila, ale keď sa dopočula o nejakom chlapíkovi, ktorému... celý článok

Netradičné voľba miss

Dobrý deň, vítame vás na dnešnom kastingu, pri ktorom sa naše špeciálne vybrané porota pokúsi zvoliť tú úplne najkrajšie z vás. Ako to tak vidím, bude to... celý článok

Únos stopárky

S manželkou sme sa zase pohádali, preto som zobral z vešiačiky kľúče od chaty a rozhodol sa, že víkend strávim tam, pekne v pokojnej dedine. Dúfal som... celý článok

Zlodej versus nymfomanka

Tomáš pochádzal z rodiny, ktorá nemala moc peňazí, a tak sa počas dospievania naučil sem tam niečo ukradnúť. Na strednej docela ťažko niesol, keď sa mu jeho... celý článok

Báječná dovolenka

Ako každý rok aj toto leto som vyrazila na dovolenku na Novú Živohošť. Tentokrát som si ale so sebou vzala svojho priateľa Martina. Celý týždeň prebehol... celý článok

Onánia pred publikom

Zrovna som likvidoval následky po naháňania, keď som sa definitívne rozhodol. Vzrušovala ma predstava, že onanuju pred nejakou babou. Tá predstava ale vždy... celý článok

Sprchy

Konečne voľno! S veľkou radosťou som si konečne našiel vo svojom nabitom programe čas pre plávanie. Nie som žiadny športovec, skôr som také silnejšie... celý článok

Ako som pekla veľkonočné perníčky

Blížila sa piata hodina popoludňajšia, a vonku už sa začínalo smrákat. Poznáte to, marec, za kachle vlezie, apríl, ešte tam budem. Najlepší čas niečo upíct,... celý článok

V bare

Takto sem jeden večer končil v otcovým bare-delam tam barman-a bolo asi pol 2 v noci a hovoril som asi 3 kamošom zo bude Zatváračka tak at sa pomaly zvedaj -... celý článok