Kvôli sexuálnemu škandálu Tigera Woodsa vzniklo "poistenie proti hanbe"

Renomované firmy, ktoré si najímajú celebrity ako svoje reklamné tváre, sa čím ďalej tým častejšie dávajú poistiť proti hanbe. Je to reakcia na celosvetovo medializované škandály.


A napríklad postretli golfového génia Tigera Woodsa (34) či futbalistu Wayna Rooneyho (25)

Firmy sa snažia chrániť sa pred poklesom predaja, ktorý ich môže stretnúť, keď celebrita propagujúce ich značku upadne kvôli škandálu v nemilosti verejnosti. Podľa Marka Symonsa, likvidátora poisťovne Beazley, môže spoločnosť v takomto prípade zasiahnuť aj strata miliónov libier. Predaj "poistenie proti hanbe" preto v poslednej dobe vzrástol o tretinu.

"V posledných rokoch došlo k niekoľkým veľmi známym prípadom a to viedlo k zvýšeniu záujmu o toto poistenie

Firma si môže vybrať: buď o peniaze príde, alebo investuje do poistenia, ktoré zaplatí novú reklamnú kampaň," dodáva Symons. Spoločnosť Coca Cola podľa informácií denníka Metro musela zastaviť plány na reklamu, ktorá mala stáť na popularite hviezdy Manchestru United Wayna Rooneyho. A niekoľko firiem, ktoré do svojich kampaní zapojili Tigera Woodsa, prišlo po odhalení jeho sexuálnych záletov o miliardy libier.

Nový druh poistenia spoločnosti chrániť pred nečakanými činmi celebrít, hlavne pred činmi, ktoré môžu poškodiť ich popularitu

Robert Barron z poisťovne Lockton dokonca tvrdia, že strach zo spojenia s nejakým nechutným škandálom je u niektorých výrobcov tak veľký, že sa začali celebritám vyhýbať. "Keď si kúpite poistenie proti hanbe, niečo to stojí. Takže veľké firmy zasa začínajú pokukovať po tradičnejších formách reklamy, ktoré nestoja na nejakom jedincovi. Ak si vyberiete správnu hviezdu, zisky vám môžu narásť o milióny libier, ale je nutné vyberať naozaj starostlivo, "hovorí Barron.

Kvôli sexuálnemu škandálu Tigera Woodsa vzniklo "poistenie proti hanbe"


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky