Obchodníkov na svätého Valentína ignoruje viac žien ako mužov

Dvakrát toľko žien v porovnaní s mužmi každoročne ignoruje lákanie obchodníkov na svätého Valentína. A to aj v krajinách, kde má sviatok dlhú tradíciu. V Česku ho mnohí - najmä staršie ročníky - považujú za "americký" sviatok.


Obchodníkov na svätého Valentína ignoruje viac žien ako mužov

Hoci v skutočnosti sa slávil už v antike na juhu Európy a dostal sa do strednej Európy mnoho storočí predtým, než ho previezli osadníci do Ameriky. Aj na Západe však mnohí tento sviatok lásky ignorujú. Podľa prieskumu je žien dvakrát viac ako mužov.

Z prieskumu britskej spoločnosti Consumer Intelligence testujúci správanie zákazníkov vyplýva, že valentínske lákanie obchodníkov necháva chladnými 21,5 percenta žien, zatiaľ čo medzi mužmi len 14,5 percenta.

A viac ako štvrtina žien sa uspokojí s tým, že pošle alebo odovzdá svojmu milému valentínske prianie alebo pohľadnicu

Pre obchodníkov sú na svätého Valentína zaujímavejšie muži. Tí minú oveľa viac peňazí ako ženy. Nakupujú predovšetkým kvety, čokoládu, sviečky k romantickej večeri, víkendové pobyty, divadelné lístky, šampanské a šperky.

Obchodníkov na svätého Valentína ignoruje viac žien ako mužov


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky