Pohlavný styk za účelom predĺženia života v ľudovom taoizmu

Lao-c \'ešte učil o odvrátenie sa od všetkého účelového rokovania: "Ja nerobím nič a ľud sa mení sám od seba." Ale predvídal tiež, že "toho, čo nerobí nič, sa však zriedka dosiahne na tomto svete".


Tak zostal starý taoizmus náboženstvom malé, duchovne-náboženské elity

Až neskoršie ľudový taoizmus so svojimi praktikami predĺženie života našiel v Číne väčšieho rozšírenia. Ako prostriedok k predĺženiu života ak získaniu nesmrteľnosti zohrávajú významnú úlohu okrem iného spôsoby sexuálneho správania.

Konkrétne ide u týchto sexuálnych praktík o to, že substancia materializované u muža v semene au ženy pošvového sekrétu av menštruačné krvi sa zduchovněním silou rozumu privádza späť do mozgu, pri čom osobitný význam hrá coitus reservatus. Kým v konfucianizmu viedla muža k uprednostňovaniu tejto sexuálnej praktiky, pri ktorej sa muž vyhýba ejakulácii semena, potreba pohlavne uspokojiť manželku aj všetky svoje konkubíny, doznala táto metóda súlože v ľudovom taoizmu nábožensko-filozofického odôvodnenie.

Znak pre "ťing" ("semeno, spermie") obsahuje na ľavej strane determinátor pre ryžu, odkaz na živné komponenty spermií

Pretože pre ľudový taoizmus je semeno ako jedna z troch životných síl podstatné na udržanie života, snaží sa nielen obmedziť stratu ťing rôznymi sexuálnymi praktikami, ale dokonca sa pokúša mužskú životnú silu Jang posilniť a rozmnožiť pomocou zodpovedajúcej ženskej sily Jin.

Všetky sexuálne techniky vykonávané za účelom uskutočnenia jednoty s tao a dosiahnutie nesmrteľnosti sa nazývajú "umením vnútorných izieb" (fang-čung-šu). Všetky smerujú k tomu, že muž môže svoje semeno živiť a posilňovať, čo sa však môže stať len v spojení so ženskou energiou partnerky, pretože mužské Jang sa posilňuje len vplyvom ženského Jin.

Myšlienkovým pozadím týchto sexuálnych praktík je taoistická predstava vzniku sveta zo sobáša mužsky chápaného neba a ženské zeme, Jang a Jin. Podieľať sa psychicky aj fyzicky na tomto procese, v prírode sa stále opakujúcim, a tým zažiť tao, umožňuje ľudský pohlavný akt. Na dosiahnutie tohto cieľa existujú najmä dve metódy. Jednou z nich je, že muž pri heterosexuálnom pohlavnom styku nenechá počas orgazmu dôjsť k výronu semena (coitus reservatus), takže semeno (ťing) sa môže vrátiť, aby posilnila mozog.

Sexuálny technika chuang-ťing pu-nao

("nechať semeno, aby sa vrátilo a posilnilo mozog") sa vykonáva len v určité dni a isté hodiny v stave meditatívny pohrúženia. Muž pri nej krátko predtým, než dôjde k ejakulácii, pevne uchopí dvoma prstami koreň svojho penisu a hlboko vydýchne ústami. Jeho spermie tak môže vystúpiť až k mozgu. Zadržaním ejakulácie ponechá muž celú energiu Jang vo vlastnom tele a podarí ak sa mu priviesť partnerku na mnohé orgazmovým vyvrcholením, môže potom prijať do seba energiu Jin uvoľnenú v jej tele.

Druhá metóda

Zvaná chuang-ťin ("nechať semeno vrátiť sa"), zosilňuje účinnosť predchádzajúcej techniky ešte tým, že muž má pohlavný styk s čo najväčším počtom predovšetkým mladých a krásnych partneriek, vyhýba sa predčasnej ejakulácii a k ​​výronu semena nechá dôjsť ešte len pri poslednej partnerky. Týmto spôsobom vraj "Žltý cisár" Chuang-tich obcoval postupne s 1200 súložnice a vedel, ako sa vystríhať predčasnej ejakulácie.

"Podstatným prvkom v sexuálnych metódach je výmena energiou

Aby muž posilnil svoje Jang, môže napríklad počas milostnej hry ... piť z prsníkov ženy zvláštne esencia Jin ... Najmocnejší esencia sa ale uvoľňujem orgazmom. Muž je prijíma svojím penisom z vagíny ženy , žena vagínou z penisu muža. Táto výmena Jin a Jang prepožičiava zdravie a vedie k vysokému veku. " Zdroj: Gerhard J. Bellinger - Sexualita v náboženstve sveta

Pohlavný styk za účelom predĺženia života v ľudovom taoizmu


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky